De gemeente Borsbeek is deelnemer van de opdrachthoudende vereniging PIDPA.
Met het schrijven van 22 oktober 2021 wordt de gemeente Borsbeek opgeroepen om deel te nemen aan de buitengewone algemene vergadering van 17 december 2021 om 11.30 uur ingevolge de van kracht zijnde maatregelen in het kader van de voorkoming van de verspreiding van het coronavirus en de onzekerheid rond het voortduren ervan, komt de organisatie van een fysieke algemene vergadering in het gedrang. Daarom heeft de raad van bestuur besloten om over te gaan tot de organisatie van een algemene vergadering op afstand. Een afzonderlijke link naar de digitale vergadering zal op een later tijdstip worden overgemaakt.
De agenda van deze algemene vergadering is als volgt:
2. Begroting 2022
3. Toetredingen
4. Benoemingen
5. Code van goed bestuur
6. Varia
a) Synergie Pidpa/water-link en samenwerking Pidpa/Aquafin – stand van zaken – toelichting
b) Vragen van vennoten
7. Goedkeuring van het verslag van de vergadering
De gemeenteraad keurt de agendapunten goed van de digitale buitengewone algemene vergadering van PIDPA die zal gehouden worden op 17 december 2021:
2. Begroting 2022
3. Toetredingen
4. Benoemingen
5. Code van goed bestuur
6. Varia
a) Synergie Pidpa/water-link en samenwerking Pidpa/Aquafin – stand van zaken – toelichting
b) Vragen van vennoten
7. Goedkeuring van het verslag van de vergadering
De gemeenteraad geeft mandaat aan de afgevaardigde om aan de digitale algemene vergadering van PIDPA van 17 december 2021 deel te nemen en de agendapunten goed te keuren.
Een kopie van dit besluit wordt overgemaakt aan Pidpa, Desguinlei 246 te 2018 Antwerpen.