De gemeente Borsbeek is deelnemer aan de opdrachthoudende vereniging Pidpa. De vergadering zal digitaal gehouden worden op maandag 25 november 2024 om 18 uur.
De raad van bestuur van Pidpa komt op vrijdag 18 oktober samen om de agenda van deze algemene vergadering te bepalen.
De raad van bestuur van Pidpa van 18 oktober 2024 heeft de agenda als volgt vastgesteld:
1. Nazicht van de raadsbesluiten voor de afgevaardigden
2. Begroting 2025
3. Toetredingen
4. Benoemingen
5. Varia
a) Vragen van vennoten (geen bijlage)
6. Goedkeuring van het verslag van de vergadering
Onderstaande bijlagen werden aan de deelnemers bezorgd:
De gemeenteraad neemt kennis van de agenda met bijhorende documenten van de digitale algemene vergadering van PIDPA van 25 november 2024.
De gemeenteraad geeft mandaat aan de afgevaardigde om aan de algemene vergadering van PIDPA van 25 november 2024 deel te nemen en de agendapunten goed te keuren.
Het college wordt gelast met de uitvoering van deze beslissing en brengt deze ter kennis aan Pidpa, Desguinlei 246, 2018 Antwerpen.